SEO, SEA, SMO, CTA en nog veel meer in één pakket

Een unieke dienst die we bij DODO leveren vanaf juni 2018. Naast de SEO, SEA, SMO en andere pakketten ter verbetering van je google score, online advertisting en social media uitingen bieden we onze klanten een all-in service.

Waarom een all-in service?

Veel van onze klanten komen bij ons met de vraag ‘ik wil graag hoger scoren in de zoekresultaten’. Maar na inventarisatie van onze kant blijkt er vaak een heel ander gemis. Wanneer je dan dus naar een SEO bureau gaat en je maandelijkse budget besteedt aan alleen maar vindbaarheid verbetering op een aantal trefwoorden, wil dat niet zeggen dat het ook het gewenste (los van wellicht meer bezoekers) resultaat heeft. Meer bezoekers betekent niet automatisch meer omzet.

Wat kost dat?

En dat is haast nog mooier, maar ons inziens in ieder geval een stuk beter, transparanter en eerlijker. Bij de meeste SEO partijen betaal je namelijk vaak een vast opstartbedrag (éénmalige kosten) en vaste maandelijkse kosten afhankelijk van pakketinhoud. Met onze aanpak stem je samen met ons een maandelijks budgetplafond af. Op die manier kunnen wij onze know-how breed inzetten en weet je als klant dat je altijd waar voor je geld krijgt. Of er nu gewerkt is aan je LinkedIn account, Facebook pagina, website performance, site lay-out, call-to-actions, linkbuilding, nieuwsbrief en/of nog veel meer.

Terwijl je bij de huidige SEO, SEA, SMO, linkbuilding (et cetera) bureaus alleen maar specifieke werkzaamheden verkrijgt. De focus voor hen blijft liggen op een hogere score bij zoekmachines en dan veelal meestal alleen met de focus op Google. Zij houden zich daar nu eenmaal mee bezig. En zodra ze kunnen aantonen dat je score verbeterd is, is hun missie voltooid… maar dat is natuurlijk niet het uiteindelijke doel. En om dat uiteindelijke doel te behalen is er vaak (eigenlijk altijd) meer nodig.

Wat krijg je bij onze all-in service?

Wanneer een klant bij ons met de vraag over zoekmachine optimalisatie, online advertising, linkbuilding of dergelijke aanklopt gaan wij als volgt te werk.

  • Allereerst doen we een vooronderzoek, analyse en zogenaamde nulpuntmeting. We kijken uiteraard naar de huidige situatie en leggen deze vast.
  • We bekijken de volledige website op tal van zaken waaronder de UI (gebruikersinterface), UX (gebruikerservaring), snelheid, gemak, boodschap, call-to-actions en nog veel meer zaken.
  • We kijken dus ook naar lay-out technische zaken en of de boodschap duidelijk aan je doelgroep wordt voorgeschoteld.
  • Daarnaast of de interactie tussen bezoeker en klant optimaal zijn en indien nodig passen we dat uiteraard aan.
  • We checken de content en trefwoord dichtheid en zaken die SEO gerelateerd zijn. Indien nodig brengen we nieuwe content aan of verbeteringen in de bestaande content.
  • We kijken naar mogelijkheden binnen social media welke zouden kunnen werken in iedere specifieke situatie en optimaliseren de processen voor het gebruik van social media kanalen voor de klant.

Op deze manier wordt je niet alleen maar beter gevonden maar werk je algehele verbetering van alle facetten.